úterý 28. dubna 2015

Veľký víkend

Víkend (17.-19. 4.) bol teda dosť náročný. Ako už viete z TOHTO článku, plánovala som si shopping fever, equal pay day a festival evolution. No nakoniec, som už na festival  nemala dosť síl. 
Ale piatok a sobotu som si užila naplno.

Rada by som sa s Vami, v tomto článku, podelila o moje dojmi z mentoringu, ktorý mal podtitul Ženy sobě. 
Bol to krásny deň plný pozitívnej energie, úspešných žien a inšpirácie. Mohli ste sa porozprávať napríklad s moderátorkou TV Nova, riaditeľkou Xeroxu, HR manažérkou Marionnaud.... a takú príležitosť veru nemáte každý deň:)



Zistila som, že všetky tie úspešné manažérky (riaditeľky, podnikateľky,....) so sebavedomým pohľadom, sú vlastne vtipné, milé a pozitívne ženy. Rovnaké ako ja alebo vy.
 A čo ma veľmi potešilo, že radi nezištne podporia každú ženu na ceste k úspechu. 
Bolo nesmierne oslobodzujúce vedieť že aj ony majú často strach, a v začiatkoch zažívali častokrát aj veľké nezdary. No strachy prekonali a z nezdarov sa poučili. 
To je asi rozdiel medzi tými úspešnými a tými menej... 

Ale čo je vlastne úspech? Pre každého to znamená niečo iné. 
Ja sa chválim za každý aj malý posun vpred. A úspech je pre mňa napríklad aj nový článok na blogu s milými komentármi:)

Zaujímavé bolo aj zistenie koľko veľa ľudí využíva zákon príťažlivosti (ak ste čítali The Secret, viete), vizualizácie a silu pozitívneho myslenia

Prajem si, aby bolo takýchto úžasných akcií pre ženy viac.

Tak ženy verte, že na ceste za tým čo chcete Vám v živote nestojí nič, iba vy sami. Každý môže mať všetko, po čom túži.

Každá žena dostala aj takúto peknú tašku, plnú zaujímavých drobností.
Môžte videť aj časť mojích poznámok:)



Budúci článok už bude klasický-new in. Ukážem Vám, čo som si kúpila vďaka shopping fever kupónom...

3 komentáře:

  1. Jsme rády, že jste se k nám připojila a že vás to bavilo. A o tom to je!
    Nezapomeňte si do diáře zapsat datum 7. ročníku. Bude to již 18. a 19. 3. 2016.
    Užívejte danou energii a šiřte ji dál, neboť to je myšlenka úspěchu. Pozitivní vysílání.

    Krásný den,
    Helena Dreiseitlová

    OdpovědětVymazat