pátek 18. září 2015

Výpredaje leto 2015 - 2. časť

Ahojte. 

Trochu meškám s pridávaním postov, ale nevadí, zachovajme pokoj, všetko doženiem. 
Teraz by som mala písať o svojich úlovkoch z Dňa Marianne ale nemôžem Vás pripraviť o druhú časť nákupov z letných výpredajov. 
A vlastne ani veľmi nemeškám, keďže sa letné výpredaje pretiahli skoro až do polovice septembra, kedy boli zľavy už maximálne. 
Presne také, aké zbožňujem:D 

No tak poďme nato. A začneme netradične, sklamaním....

Keď som túto maxi sukňu videla vo výpredaji v Tally Weijl, hneď som si ju chcela kúpiť. Neodradilo ma ani menšie číslo. Bol to posledný kus a sedel mi celkom dobre. No sklamanie prišlo doma, keď som odlepila cenovku....


Smutné Tally, smutné...


Toto krásne kráľovsky modré tielko som našla vo výpredaji v My. 
Inak, zistila som, že prese táto farba mi veľmi pristane. Mám pocit, že mi rozžiari tvár. A napríklad žltá urobí pravý opak. Kto trochu rozumie farbovému poradenstvu, vie o čom hovorím. Je to veda...
Každopádne za tento "rozžiarujúci" top značky Oasis som zaplatila 324,- Kč



V Timeout som sa zamerala na košele. Milujem košele! 
Čierna stála pôvodne 999,- a modrá 849,- Kč ale mali 50% zľavy. Takže nakoniec som za ne dala 499 a 419,- Kč.





V F&F som sa zaľúbila na prvý pohľad a to rovno 2x.
Tieto šaty, akoby boli ušité priamo na moju postavu. Boli posledné a ja som hneď vedela, že čakajú na mňa. 
A cena? Zo 799,- na krásnych 239,- Kč. Rozhodne najlepší nákup poslednej doby!


Sledujte ma aj na Instagrame



Sandálky pre princeznú, no s cenou ako pre popolušku. Zo 499,- na 149,- Kč.



Tak toto bola posledná bodka za letnými výpredajmi. 
Už teraz sa teším na tie zimné....

1 komentář:

  1. Pěkné věcičky :)

    http://nahodto.com/home/23-stribrny-lev-naramek-s-modrymi-sodalitovymi-kameny.html

    OdpovědětVymazat