pátek 2. října 2015

Dny Marianne 2015

Tento rok jsem na Dny Marianne měla volný jenom jeden a půl dne. Tak i vypadá můj nákup. Kupónky jsem využila krom jiného i na fresh ve Frutisimo, čaj v Bubbleology, a kafe v Starbucks. K tomu ale foto prezentaci nemám:D 
Fotky ale mám k zajímavějším věcem...


Například v Douglas jsem využila kupon 2+1 na Batiste
Doteď jsem používala suchý šampon Lee Stafford, tak jsem zvědavá, jestli mi tento bude vyhovovat. Doufám že ano, když už mám takovou zásobu:) 
K nákupu jsem dostala lak (mohla jsem si vybrat ze 3 odstínu) a mini řasenku. 
Zaplatila jsem 208,- Kč.

Na další fotce je část z mého nákupu v drogériích. 


V Dm jsem k nákupu nad 300,-Kč dostala kosmetickou taštičku. Taky jsem tam našla novou, nádherně voňavou náplň do dávkovače mýdla Dettol. 
V Rossmannu jsem využila akci 2+1 na výborné tablety do myčky. 


Do Tescomy jsem šla z jasným záměrem. Toto tvořítko na led jsem si vyhlídla už na netu. A protože mám mini mrazák, tohle je vychytávka přesně pro mě. Naliji vodu, uzavřu, mezi mraženou zeleninou a nanuky z léta najdu skulinku a natlačím to tam:D Zatím jsem s tím spokojená. I když s Tescomou mám i špatné zkušenosti.


V lékárně jsem si ulovila tenhle Bioderma krém, který by jsem si bez slevy nejspíš nekoupila. Je hodně mastný a zanechává mastný film, no perfektně hydratuje i velmi suchou pokožku. Díky kuponu jsem zaplatila 368,- Kč.


Taaak a nakonec jsem si za 10 účtenek, v Marianne stanu, vybrala Tchibo polštář a velkou černou šálu:) 

4 komentáře:

  1. Pěkné nákupy, suché šampony od Batiste mám moc ráda a tak jsem si také pořídila tři do zásoby :-) Na moje nákupy můžeš mrknout na mém blogu.
    Hanďa

    OdpovědětVymazat
  2. Ten suchý šampón Batiste je fakt skvelý, mám variant pre svetlohnedé vlasy a som maximálne spokojná.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně sis nakoupila. Ten polštářek je super!

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat