sobota 21. listopadu 2015

Plním si sny...

Ahooojte. 
V mojom živote sa dejú veeeľké veci, preto som sa už dlhšie neozvala. 
Ten, kto sleduje môj instagram, možno tuší:) 

Začala som si plniť svoje sny. Študujem make up! 

Už 2 týždne som  v nebi, medzi kozmetikou, kvalitnými značkami, špičkovými make up artistmi.. 
Už 2 týžne sa zdokonaľujem v technikách líčenia.... 
Dokonca som sa trochu naučila pracovať aj s vlasmi..
Uff, je toho veľa. Ale som šťastná, že takto budem môcť aj Vám prinášať kvalitné informácie zo sveta kozmetiky, ukázať Vám novinky a možno Vás aj inšpirovať. Inšpirovať nie len v oblasti make upu ale aj v plnení si snov. Ak po niečom naozaj túžite, celý vesmír sa spojí aby ste to dosiahli. Ja som toho živým príkladom, ale o tom možno potom:p 

Rozhodla som sa, že sa so svojou radosťou podelím a v najbližšej dobe usporiadám prvú, pekne natunenú giweaway. Takže stay tuned....  


Upraviť vlasy nie je vôbec jednoduché


Poznáte face chart? Skvelá vec na trénink

Najnovšie líčenie, ktoré som vytvorila na jednej úžasnej slečne

Moje bábätká:)


Žádné komentáře:

Okomentovat